Bijna klaar voor take off - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor take off - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor take off

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

03 Oktober 2006 | Nederland, Zoetermeer

De koffers zijn bijna gepakt. Huis aan kant, injecties gehaald, malariatabletten op voorraad. Wat mij betreft kunnen we vertrekken. Maar helaas we moeten wachten tot morgen. Chris gaat vanavond eerst nog met een aantal collega's naar de musical Cats (dat doet ie anders nooit). Ik kan helaas met mijn schouder vanavond niet sporten. Marsha brengt ons morgen om 07.30 uur naar Schiphol want ons vliegtuig vertrekt morgen om 10.30 uur. Het grote avontuur kan beginnen.

• 03 Oktober 2006 - 15:30

Celeste:

Papa naar een musical, dat we dat ooit nog mee mogen maken!!

• 03 Oktober 2006 - 16:13

Nel:

Baaie baaie goeie reis en baaie plesier

• 03 Oktober 2006 - 20:22

Bert En Astrid:

Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie. Chris naar een musical......het moet niet gekker worden.

• 04 Oktober 2006 - 14:53

Marsha:

Als de kat van huis is...

Tot over drie weken!

• 04 Oktober 2006 - 16:02

Jon En Carla:

Hopelijk hebben jullie een goeie vlucht gehad. Geniet er van en Mar heel veel sterkte met je schouder.