Nelson Mandela - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Nelson Mandela - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Nelson Mandela

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

22 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zondag 22 oktober

Vandaag zijn we met de boot naar Robbeneiland geweest. Op dit eiland heeft Nelson Mandela vele jaren gevangen gezeten. We kregen daar op dat eiland een rondleiding en hebben de cel bezocht waar hij jaren vast zat. Je weet niet wat je ziet. Een soort ondertapijt waar hij op sliep. Je kan je niet geloven wat daar allemaal is gebeurd. Nelson Mandela wordt trouwens in heel Zuid-Afriak op handen gedragen. Hij wordt geeerd door alle zwarten mensen.

We lopen nu te winkelen in Waterfront. Een onwijs groot winkelcentrum aan de haven. Vanavond eten wij ook weer hier.

• 23 Oktober 2006 - 20:45

Marsha:

Als je dit (uberhaupt) leest, zitten jullie alweer in t koude kikkerlandje. Druk bezig met de was, boodschappen e.d. Tis was weer leuk jullie verhalen te lezen. Op naar een ander plekkie op deze aardbol.

• 24 Oktober 2006 - 20:19

Jeannette:

was weer heel leuk die berichten goede reis terug