Zuid-Afrikaanse wijnen en ontelbaar veel walvissen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Zuid-Afrikaanse wijnen en ontelbaar veel walvissen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrikaanse wijnen en ontelbaar veel walvissen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

21 Oktober 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vrijdag 20 oktober

We zijn de wijnlanden in geweest en hebben en rondleiding en proeverij op het landgoed Lanzerac (ken je vast wel Henk) bezocht. Chris vond deze dag de leukste van de vakantie (geintje). Het was heel interessant om dit voor de zoveelste maal mee te maken. We zijn in Franschoek, Paarl, Stellenbosch geweest. Allemaal bekend van de Afrikaanse wijnen. Ook zijn we in Stellenbosch in Ome Samie se winkel geweest (leuk he Nel).
Gistermiddag kwamen we in Kaapstad aan en was het helder om de Tafelberg te bezoeken. Met een kabelbaan ga je de berg op. Wat een machtig uitzicht. Echt helemaal toppie.

Zaterdag 21 oktober

Vandaag zijn we naar de pinguins geweest. Leuke beesten om te zien. Ook zijn we naar Duikereiland geweest. Daar leven alleen maar zeeleeuwen. En ik werd niet zeeziek. Ook bezochten we Kaap de Goede hoop. Met een Cable Car (ja Carla hier zijn die dingen ook) naar boven en dan nog een stukkie lopen.
Ook hier weer een geweldig uitzicht. Later bezochten we nog Kirstenbosch botanische tuinen. Net zijn we naar het grootste winkelcentrum van Kaapstad geweest. Waterfront. Daar hebben we gegeten.

Morgen bezoeken we Robbeneiland, het eiland waar Nelson Mandela gevangen heeft gezeten.

• 21 Oktober 2006 - 19:49

Celeste:

Alweer bijna naar huis!! Beetje jammer, moeten we er toch echt aan gaan geloven.. Schoonmaken!!!

Kus